https://drive.google.com/file/d/1fC4H5owD6PLteqV_uFCJKq7IGDS3AGUj/view?usp=sharing
Sembla que aquesta situació durarà més d'un any, perquè s'eliminen les escales que hi ha al passadís i serà llis, amb algunes rampes, però hàbil per mobilitats reduïdes i s'han de posar escales mecàniques i ascensors.
Per aquest canvi en l'ús de l'estació, ens han donat nova informació de l'execució de les obres al 28 de Març del 2022, es la que es veu al power point i que ens explica el perquè l'obra s'allargarà, si tot va bé, fins l'estiu de l'any 2023.
Ja que continua el misteri al subsòl que alberga les estacions i passadissos de la estació i, per això, tindrem un nou endarreriment en l'acabament de les obres de millora de l'accessibilitat.
Després de la sorpresa de que el túnel que alberga l'estació de la línia 4, no estava fet tal com constava als plànols de l'obra i que va comportar haver de refer el projecte de murs i sostres del nou vestíbul, endarrerint el termini de l'obra uns 6 mesos.
Vàrem tenir la sorpresa, al començar a preparar els espais per posar l'ascensor entre el vestíbul i l'andana de l'accés per Ramón Albó a la línia 5, de què els murs, la cambra on hi ha un quadre de senyalització de les senyals de vies i estacions, i l'escala actual, tampoc estaven fets tal com consta a la informació de l'obra i va comportar refer el projecte d'aquest espai i les connexions del quadre de senyalització i va endarrerir el termini de l'obra fins a finals d'aquest any.
I ara, al començar a perforar els pous per posar els ascensors que comunicaran les andanes de l'estació de la línia 4, amb el passadís d'enllaç cap al vestíbul de Ramón Albó, han trobat, 3 línies de fibra òptica que cal desplaçar el seu pas i que les companyies les passin de nou , una biga o plataforma de formigó armat que caldrà foradar, havent fet primer uns nous peus i bigues per suplir el forat i alguna altre sorpresa menor i tot això comporta que el termini de l'obra se'n vagi a l'estiu de l'any 2023.
Però, a pesar de les sorpreses, l'execució de l'obra està anat força bé.
Esperem que aquesta informació us sigui útil i us adapteu bé als canvis dels accessos i recorreguts dels intercanvis.
Ja que continua el misteri al subsòl que alberga les estacions i passadissos de la estació i, per això, tindrem un nou endarreriment en l'acabament de les obres de millora de l'accessibilitat.
Després de la sorpresa de que el túnel que alberga l'estació de la línia 4, no estava fet tal com constava als plànols de l'obra i que va comportar haver de refer el projecte de murs i sostres del nou vestíbul, endarrerint el termini de l'obra uns 6 mesos.
Vàrem tenir la sorpresa, al començar a preparar els espais per posar l'ascensor entre el vestíbul i l'andana de l'accés per Ramón Albó a la línia 5, de què els murs, la cambra on hi ha un quadre de senyalització de les senyals de vies i estacions, i l'escala actual, tampoc estaven fets tal com consta a la informació de l'obra i va comportar refer el projecte d'aquest espai i les connexions del quadre de senyalització i va endarrerir el termini de l'obra fins a finals d'aquest any.
I ara, al començar a perforar els pous per posar els ascensors que comunicaran les andanes de l'estació de la línia 4, amb el passadís d'enllaç cap al vestíbul de Ramón Albó, han trobat, 3 línies de fibra òptica que cal desplaçar el seu pas i que les companyies les passin de nou , una biga o plataforma de formigó armat que caldrà foradar, havent fet primer uns nous peus i bigues per suplir el forat i alguna altre sorpresa menor i tot això comporta que el termini de l'obra se'n vagi a l'estiu de l'any 2023.
Però, a pesar de les sorpreses, l'execució de l'obra està anat força bé.
Esperem que aquesta informació us sigui útil i us adapteu bé als canvis dels accessos i recorreguts dels intercanvis.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada