22 d’octubre, 2021

SABIES QUÈ... LES TREBALLADORES FAMILIARS SÓN UNA PEÇA CLAU DINS L’ATENCIÓ A LES FAMÍLIES?

Les treballadores i treballadors familiars són les professionals que entren als domicilis de les persones i famílies ateses a serveis socials, per ajudar-les i acompanyar-les. Dintre de les seves funcions, estan les de prevenir situacions de risc i mantenir l'autonomia de les persones dintre del seu domicili. Són una figura de suport i acompanyament durant la trajectòria de vida de les persones. Són les professionals que faciliten el nexe amb l'equip de serveis socials per garantir el benestar de les persones.
Ens hem apropat a elles per que ens expliquin com viuen la seva tasca:
   TF Jose Beltran: Som un figura de suport per a les famílies i al seu entorn en moments puntuals de necessitat. No hem estat visibilitzats abans de l'època de pandèmia, però després sí que se'ns veu com una part important.
   TF Franci Javela: M'agrada treballar amb gent gran perquè em sento útil ajudant-los en les seves necessitats diàries i a on aquestes persones no arriben. Com a persona m’engrandeix, m'agrada aquesta feina.
   TF Marby Barris: Em sento molt útil i m'encanta el que faig, ho faig amb amor i paciència. M'agradaria que quan sigui gran, m’atenguin igual que jo atenc a les persones.
   TF Glenda Rojas: és una tasca social, a part de ser un treball per a mi és reconfortant perquè ajudo a persones. És un servei on puc donar un suport on de vegades ocupem el lloc d'un familiar. Per ser treballadora familiar es necessita una personalitat molt sensible.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada