29 de desembre, 2025

INTERVENCIONS AL PLENARI EXTRAORDINARI I ORDINARI DEL DISTRICTE DEL 18.12.2025.

Aquest és el resum dels temes en què vam intervenir com AVV, amb veïns i veïnes.
La campanya per a millorar la mobilitat als entorns al C/Telègraf ha tingut força ressò. https://beteve.cat/societat/veinat-carrer-telegraf-fart-avaries-ascensors-inclinats-escales-mecaniques . El Districte s’ha compromès a un seguiment mensual del funcionament de les escales amb veïns, veïnes i l’AVV, el primer el 22 de gener. També els hem fet arribar les nostres demandes de millora dels busos 114 i de canvis de recorregut del bus 117, que diuen, estudiaran amb TMB.

Al Plenari del Districte del 18 de desembre https://www.youtube.com/watch?v=k2ZcEnrQeoE vam tornar a fer una intervenció, tal com ho havíem fet al Consell de barri. La trobareu a: 3h:00’
El mateix 18 de desembre vam fer dues intervencions més. Una al Plenari extraordinari https://www.youtube.com/watch?v=k2ZcEnrQeoE al minut 29:21, donant suport a la demanda de l’Escola Espai Aigua de formalitzar, abans del 25 de desembre, la cessió de l’espai de les petanques per a usos educatius, durant l’horari lectiu, tal com ja s’havia fet anteriorment de forma provisional, a fi que aquest pugui completar el procés d’homologació com a escola i garantir la continuïtat i consolidació del projecte.
La tercera intervenció va ser en el torn obert de paraules, on vam tornar a demanar que els serveis tècnics revisessin amb bombers la ubicació dels contenidors en carrers amb voreres estretes. Amb l’onada de crema de contenidors que hem tingut els darrers mesos, alguns incendis han afectat pisos i habitatges en planta baixa, sobretot en la zona del C/ de l’Art i Varsòvia. Sabem que tota aquesta zona del barri té les voreres molt estretes... però caldrà buscar solucions... No posar-los davant les porteries de cases de veïns, davant dels habitatges en planta baixa... buscar altres emplaçaments és difícil... potser és el moment de plantejar el porta a porta en aquesta zona? Estem pendents de la resposta dels Serveis tècnics del Districte. https://www.youtube.com/watch?v=k2ZcEnrQeoE 4h47’
La nostra companya i sòcia Carme Beltran va fer també intervencions. A destacar la que va fer al minut 3h38’ com a Vicepresidenta del Consell de salut defensant els programes de salut mental i en concret el KONSULTA’M, iniciat durant la pandèmia i dirigit especialment a joves.
Aprofitem per desitjar-vos una bona entrada d’any i un 2026 ple de projectes col·lectius i personals.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada