S'hi podrà participar de manera presencial i telemàtica. Podeu consultar com participar i com formular les preguntes a la convocatòria del final.
Des de l’AVV estem preparant algunes preguntes:
-Quan començaran les obres de Rehabilitació de la part històrica i urbana del PARC DEL GUINARDÓ? (El projecte més votat al Districte en els Pressupostos participatius amb 1597 vots i un pressupost de 1.600.000€)
-Constatar les millores que ha suposat la implantació del carril bici Maragall i suggerir alguns aspectes millorables. Demanar les millores pendents al carril bici de la Ronda a la cruïlla amb el C/Vinyals.
-Quan acabaran les obres d’un tram del C/Amílcar i quan podrem fer un projecte integral? Per totes les millores en mobilitat que s’estan implementant caldrà tenir alternatives de pàrquing soterrats. Està previst reprendre el projecte de fer el de la Plaça Ramona Fossas? Es poden demanar places per al veïnat als terrenys dels antics Laboratoris Esteve?
Si voleu plantejar alguna pregunta sobre algun aspecte del barri i penseu que és una problemàtica col·lectiva, ens agradaria que ens ho féssiu saber per conèixer problemàtiques que potser no ens han arribat.
Em plau convocar-vos a l’Audiència Pública del districte, el dilluns 16 d’octubre de 2023, de 19.00 a 21.00 hores a la seu del Districte, Ronda del Guinardó, 49.
La sessió tindrà lloc de manera presencial i telemàtica, amb aquestes formes de participació:
1. Digitalment, a través de la Sala Virtual en aquest enllaç (cliqueu aquí) el mateix dia de la sessió. Si només es vol participar com a espectador, es podrà fer a través de l'streaming de Youtube que s’emetrà en directe al web del Districte (barcelona.cat/horta-guinardo)
2. Presencialment a la mateixa sala. Assistint en persona el dilluns 16 d’octubre a les 19 h, a la seu del Districte (Ronda Guinardó, 49). En cas de superar l’aforament previst de la sala, se seguirà l’ordre d’arribada.
Caldrà formular, en tot cas, la pregunta de forma anticipada, deixant escrita la pregunta o petició a través del formulari del Decidim (cliqueu aquí), fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència. Per poder formular les preguntes cal tenir un perfil d’usuària a decidim.barcelona.
Per a qui no hagi pogut avançar la seva intervenció a través de la plataforma Decidim, es deixarà a disposició dels ciutadans que estiguin presencialment a la sala, sol·licituds per escrit per a que manifestin la seva voluntat d’intervenció i poder així donar la paraula en el transcurs de l’audiència. Les sol·licituds estaran a disposició del veïnat fins a 10 minuts després d’haver començat la sessió. Després, seran retirats.
Si la persona que ha fet la petició a través del Decidim no pot assistir-hi virtual o presencialment per tal de formular la seva intervenció, aquesta no serà llegida en el transcurs de la sessió i es respondrà per correu.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada