
Al pou estan muntant l'estructura per els ascensors de gran capacitat per pujar i baixar a les andanes, que serà l'únic sistema convencional d'accés i per els altres elements i maquinaria necessaris. Hi ha també espais i escales d'emergència. Això, preveuen que durarà aquest any i el que ve. Desprès han de instal·lar tota la maquinaria, els revestiments, instal·lacions i subministraments. Això preveuen que ho faran el 2027 i a final d'aquest any o principi del 2028 conten poder allargar el servei de Metro des de La Sagrera fins a Guinardó - Hospital de Sant Pau.
Les fotos de l'estat actual i el projecte el podeu veure al següent enllaç: https://media-edg.barcelona.cat/wp-content/uploads/2025/01/12145727/presentacio_20250211_L9-Pca-de-Maragall.pdf
Mentrestant estan fent el projecte d'urbanització de la plaça, que compartiran amb els veïns i que pensen fer el 2028.
L'estació Guinardó - Hospital de Sant Pau s'està fent servir per fer la llosa intermitja del túnel, que ja està feta des de La Sagrera fins a Guinardó i ara s'està fent des de Lesseps fins a Guinardó. Preveuen que a la propera primavera ja estarà i podran muntar les estructures per els ascensors i altres elements de l'estació per tenir-la a punt a finals del 2027 o començament del 2028 per posar els trens en funcionament.
Les fotos de l'estat actual i el projecte el podeu veure al següent enllaç: https://media-edg.barcelona.cat/wp-content/uploads/2025/01/12145727/presentacio_20250211_L9-Pca-de-Maragall.pdf
Mentrestant estan fent el projecte d'urbanització de la plaça, que compartiran amb els veïns i que pensen fer el 2028.
L'estació Guinardó - Hospital de Sant Pau s'està fent servir per fer la llosa intermitja del túnel, que ja està feta des de La Sagrera fins a Guinardó i ara s'està fent des de Lesseps fins a Guinardó. Preveuen que a la propera primavera ja estarà i podran muntar les estructures per els ascensors i altres elements de l'estació per tenir-la a punt a finals del 2027 o començament del 2028 per posar els trens en funcionament.
La de Santllehy va per llarg, fins al 2030 no preveuen tenir l'obra enllestida i caldrà, encara, urbanitzar la plaça i l'entorn i potser, posar en funcionament l'estació.
Les fotos de l'estat actual i el projecte el podeu veure al següent enllaç: https://media-edg.barcelona.cat/wp-content/uploads/2025/01/04082141/presentacio_L9-Sanllehy_Veins.pdf
Te 87 metres de fondària i s'hi arriba amb 10 ascensors de gran capacitat, unes 40 persones, que tenen sistemes que permeten arribar al final del recorregut en cas de fallada de corrent o avaria elèctrica i hi ha espais i escales de refugi i emergència per accidents o necessitat.
El sistema de perforació es per espais de 2 metres de fondària que s'han d'armar i formigonar tot el vol abans de fer el següent, es molt lent, però segur, diuen, i adequat al terreny, pissarres, que hi ha i a la galeria d'accés a les andanes, excavar a les pissarres, també es un procés per espais petits i laboriós per evitar moviments i esfondraments. Sembla que ho tenen ben programat, ara falta que els hi canviï la roca i tot en orris, però no cridem el mal temps.
Te 87 metres de fondària i s'hi arriba amb 10 ascensors de gran capacitat, unes 40 persones, que tenen sistemes que permeten arribar al final del recorregut en cas de fallada de corrent o avaria elèctrica i hi ha espais i escales de refugi i emergència per accidents o necessitat.
El sistema de perforació es per espais de 2 metres de fondària que s'han d'armar i formigonar tot el vol abans de fer el següent, es molt lent, però segur, diuen, i adequat al terreny, pissarres, que hi ha i a la galeria d'accés a les andanes, excavar a les pissarres, també es un procés per espais petits i laboriós per evitar moviments i esfondraments. Sembla que ho tenen ben programat, ara falta que els hi canviï la roca i tot en orris, però no cridem el mal temps.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada